fredag den 23. marts 2012

Sæsonpræmiere

Sæsonpræmiere

Så nu har jeg endelig taget mig sammen og lavet en blog. Det er noget jeg igennem længere tid har overvejet, men ikke lige har haft tid til. Nu har jeg dog endelig fået lavet en, hvilket jeg selvfølgelig håber at I synes om.

Efter en lang vinter er det endelig ved at være tid for mig til at gøre sæsonpræmiere. Det sker i morgen til danish spring, hvor der står en mellemdistance med fællesstart på programmet. På forhånd er jeg lidt usikker på, hvor jeg står formmæssigt i forhold til de andre løbere, da jeg fra jul og til midt i Marts har haft problemer med min ene fod. Det har desværre betydet, at jeg ikke har kunne løbe så meget som planlagt, og dermed er løbsformen pt. ikke helt som jeg havde ønsket på forhånd. Jeg har dog fået løbet to fine intervalpas i denne uge, så hvis kroppen ellers er frisk, håber jeg på, at jeg kan være godt med. Selvom løbemængden har været begrænset har jeg fået trænet rigtig fint med en masse alternativ træning. Så den træning håber jeg at kunne "konvertere" til god løbsform på den næste 1,5 måned som der er til EM, der er sæsonens første store mål, så der er stadig fin tid til at få ordentlig fart i benene igen.

På trods af problemerne er planen at være offensiv fra start, og så ligge med fremme så lang tid jeg kan. Jeg vil hellere dø i front end at ligge defensivt ud. Jeg tror også, at det gælder om at være med fra spids, da Tokkekøb Hegn ikke byder på de største tekniske udfordringer, så det gælder om at være med hele vejen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar